Általános Szerződési Feltételek
Bejelentkezés
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Mobil és Laptopshop Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) és az Mobil és Laptopshop Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél, Felhasználó, Partner) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Jelen dokumentum nem kerül iktatása, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik. A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alább megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a weboldalon és pdf formátumban letölthető a http://www.mobileslaptop.hu/sites/default/files/altalanos_szerzodesi_feltetelek.pdf címről
1.1. Szolgáltató adatai:
1.2. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a http://www.mobileslaptop.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal, Webáruház) található elektronikus piactéren keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató.
1.3. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.4. A Webáruház szolgáltatásait valamennyi, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet, valamint természetes személy jogosult igénybe venni, amennyiben a Webáruházban érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1.5. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.
1.6. A jelen szabályzat 2015. december 15. napjától visszavonásig hatályos. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt legkésőbb 14 nappal korábban a weboldalon közzéteszi. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.
1.7. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Ez nem vonatkozik a dekorációs elemekre (például: háttér, kosár), ugyanis azoknak GPL licencük van, így szabadon letölthetőek, terjeszthetőek.
1.8. Ügyfélszolgálat
Helye: 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos utca 82.
Nyitvatartási ideje: hétfő - péntek: 09:00-12:00, 13:00-18:00
Telefon: +36/20-372-9292
Internet cím: http://www.mobileslaptop.hu
E-mail: info@mobileslaptop.hu
2.1. Regisztráció: A vásárlás, valamint a Szolgáltatások igénybevételnek feltétele a regisztráció. A Felhasználó lehet, minden korlátlanul cselekvőképes, természetes és jogi személy, aki vagy amely szabályosan regisztrál, illetőleg a megrendelés előtt elfogadja a www.mobileslaptop.hu internetes oldalra vonatkozó, mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételeit. A mindenkor hatályos ÁSZF elfogadását jelenti a regisztrálás, illetve a regisztrálás után végzett bármely cselekmény, amely a www.mobileslaptop.hu oldalon való részvételt jelenti. Az oldal tetején található „Regisztráció” gombra kattintva, az adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. A www.mobileslaptop.hu oldalon valós kereskedelmi ügyletek folynak, így a tagság feltétele minden kötelező rovat valósághű kitöltése. Az adatok arra szolgálnak, hogy létrejött vásárlás esetén, a Felhasználó azonosítható legyen a másik fél számára.
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után lehetősége van az Ügyfélnek, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. A Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.1. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
3.2. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató a weboldalon teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció feltételeiről. A kedvezménnyel rendelkező Ügyfelek, a rájuk vonatkozó kedvezményekre természetesen Interneten keresztül történő vásárlás esetén is jogosultak. A termékek mellett a "Kedvezményes ár" oszlopban az aktuális sorengedménnyel csökkentett bruttó ár jelenik meg. A sorengedmény kialakítása és megadása a Szolgáltató kizárólagos joga. Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani sorengedmény rendszerét.
4.1. A főoldal jobb oldali részén található „kategóriák” nevű blokkban választhatja ki a megtekinteni, megrendelni kívánt termék csoportot, rá klikkelve megtekintheti a termék csoportokhoz tartozó alcsoportokat. Az alcsoportok képére nevére klikkelve megtekintheti az alcsoportokban található termékek teljes választékát.
4.2. A kiválasztott termékre klikkelve, megtekintheti a nagyméretű képeket a termékekről, a termék leírását, megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget. Ezt követően a "kosárba" nevű ikonra kattintva megrendelheti a terméket, termékeket.
4.3. Vásárláskor körültekintően válassza ki a kívánt terméket, a termék leírások, képek segítséget nyújtanak a termék alaposabb megismerésében, majd a "kosárba" ikonra kattintva bekerül kosarába a megrendelni kívánt tétel. Amennyiben több tételt kíván megrendelni, akkor a kosár tartalmának megjelenését követően térjen vissza a termékek közé és válasszon további terméket.
4.4. Amikor a terméke(ke)t kiválasztotta és kosárba helyezte, a fent lévő „Kosár” menüben megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége és bruttó ára. Ebben az esetben lehetősége van még mennyiséget módosítania a „Módosítás” gombra kattintva. Tételt törölni az egyes termék megnevezések végén található kis szemetes kosár ikonra kattintva lehet.
4.5. A személyes adatainak megadása után a rendelés feladásához nyomja meg a tovább gombot és válasszon a fizetési lehetőségek közül.
4.6. Fizetési feltételek: a szállítási mód kiválasztása után a rendszer az alábbi opciókat kínálja fel
4.6.1. Üzletünkben – a Szolgáltató egyik üzletében, a termék(ek) átvételekor történik meg a fizetés.
4.6.2. Utánvét – kiszállítás után, a termék(ek) átvételekor történik meg a fizetés.
4.6.3. Előreutalás (személyes átvétel és kiszállítás esetén is igénybe vehető, számla alapján történő előre utalással) A termékek átadására és feladására csak az összeg bankszámlánkra történő beérkezte után van lehetőség.
4.6.4. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "bankkártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron, Eurocard/MasterCard és Maestro típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
4.6.5. Üzleteinkben bankkártyával - Azok a vásárlók, akik az árut üzletünkben veszik át, választhatnak bankkártyás fizetési módot is. Ebben az esetben az áru átvételekor mobil kártyaolvasó terminál segítségével fizetheti ki megrendelése ellenértékét üzletünkben. Elfogadott bankkártyák: VISA, Electron, EC/MC és Maestro. Az alábbi kártyákat fogadjuk el:
4.6.6. Amennyiben Ön bankkártyás fizetési módot választott, akkor a megrendelés megerősítése után a rendelés befejezése című oldalon a "Rendelés fizetése" feliratú gombra kattintva tudja az online fizetést elindítani. Ez esetben Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
4.7. A megrendeléseket Magyarország teljes területén futárszolgálattal szállítjuk ki, de lehetőség van személyes átvételre is.
4.7.1. Személyes átvétel üzletünkben: bármely üzletünkben átvehetőek a termékek
4.7.2. Futárszolgálat
4.8. A megrendelés elküldését követően Ön egy visszaigazoló e-mailt kap (a regisztrációnál rögzített címre), amelyben a Szolgáltató tájékoztatja a megrendelt termékekről, illetve a fizetési és szállítási információkról.
4.9. A megrendelés állapotát bejelentkezést követően a Fiók->Rendelések menüpontban követheti nyomon a webáruházban.
4.10. Amennyiben a Társaság visszaigazolása az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
4.11. Az adatbeviteli hibák javítására lehetőség van a szolgáltató megrendeles@mobileslaptop.hu email címére elküldött üzenetben.
4.12. A megkötött szerződés utólag nem hozzáférhető.
5.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk termékoldaláról (a termékkategóriákon belül listázásra kerülő termékeknél a „Részletek” gombra kattintva), illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk az 1. pontban megadott elérhetőségeken készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze Ügyfélszolgálatunknál és pótoljuk.
5.2. A Szolgáltató a 12 óra előtt leadott megrendeléseket még aznap, a 12 óra után leadott megrendeléseket másnap adja át a futárszolgálatnak. A futárszolgálat a következő munkanapon szállítja a megrendelt termékeket. Készpénzes vásárlás esetén a termékeket bármelyik üzletünkben átveheti. Nagyobb mennyiség, futárszolgálaton keresztül nehezen, vagy nem szállítható áru esetén egyéb helyszínre, a saját szállítóeszközzel történő kiszállítás egyedi megegyezés tárgyát képezi. Ilyen esetekben keresse mindig a Webáruház ügyfélszolgálatát. Pénteki napon délután 12 óra után, ünnepnapokon, hétvégén leadott rendelések feldolgozása és visszaigazolása csak a következő feltüntetett munkanapon történik meg. Ünnepnapokon és hétvégén az ügyfélszolgálat csak e-mailen érhető el, válaszolni csak a feltüntetett első munkanapon tud. Személyes átvétel esetén az üzletben jelezze az eladó felé, hogy webes rendelésért jött, ezeket a rendeléseket mindig külön bizonylaton tudjuk kezelni, ahhoz a helyszínen plusz tételeket hozzáírni nem tudunk. A pluszban felmerülő rendeléseket külön bizonylaton kezeljük, az esetleges visszavételeket is.
5.3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat vásárlási szándékától.
5.4. A megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Partnertől és csak akkor fogadja el, ha a Partner a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Partner valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót a Partner által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. (lásd ÁSZF 2.3. pontja)
5.5. A Partner a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
5.6. Vis major, mint például háborús események, természeti katasztrófa, sztrájk, üzemzavar, hatósági intézkedések, foglalás, vágányzár, beszállítók okozta termeléskiesés bekövetkezése esetén a Szolgáltató mentesül a szállítási kötelezettség és a szerződés szerinti szállítási határidő betartása alól. Ilyen esetben mindent elkövetünk, hogy a szállítást a lehető legrövidebb időn belül folytatni tudjuk.
5.7. Általános Kiszállítási díjak:
Royal-Futár:
+361/216-3606 +36-20/30/70-216-3606
E-mail: ugyfelszolgalat@royal.hu
Csomag nyomonkövetés:
Royal-futár
Kis csomag esetén a szállítási díj: 1500 Ft (bruttó)
Szállítási ideje: Készleten lévő terméknél, a csomag feladásától számított 1 munkanap.
Nem készleten lévő terméknél e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.
Mit nevezünk kis csomagnak?
Kis csomagnak a háztartási kisgépeket, a 40 kg alatti bruttó súlyú és kis terjedelmű termékeket.
Pl: telefonoktól a vízforralókon át a kisebb tévékig.
Nagy csomag esetén a szállítási díj: 3000 Ft (bruttó)
Szállítási ideje: Készleten lévő terméknél csomagfeladástól számított 2 munkanapon belül. Nem készleten lévő terméknél e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.
Mit nevezünk nagy csomagnak?
Háztartási nagygépeket, és a 40 kg –ot meghaladó készülékeket pl: mosógép, mosogatógép, szárítógép, hűtő, fagyasztó, 32" feletti tv.
A szállítási díj egy címre és maximum 3 termékre vonatkozik.
Ha a rendelt termékek száma 3-nál több, akkor kérje ügyfélszolgálatunktól egyedi szállítási ajánlatunkat!
Nagy csomag esetén a futárszolgálat felkeresi Önt a szállítás pontos időpontja miatt.
6.1. A 12 óra előtt leadott megrendeléseket még aznap, a 12 óra után leadott megrendeléseket másnap kapja meg a futárszolgálat. A futárszolgálat a következő munkanapon szállítja a megrendelt termékeket.
6.2. A Webáruházban kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Partnernek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő (Partner által a megrendelés során megadott) szállítási címre (lásd 5.2 pont) szállítja ki. A megrendelt terméket az Ügyfél előzetes jelzés (e-mail vagy telefon) alapján - személyesen is átveheti bármelyik üzletünkben. Amennyiben a megrendelt árut Szolgáltató szállítja ki az Ügyfél részére, az esetben a kárveszélyviselés az Ügyfél telephelyén, vagy az általa meghatározott átadási helyen az áru átadásával száll át az Ügyfélre. Az áru rakodása mindenkor annak a félnek a veszélyére történik, aki, vagy akinek a megbízásából a fuvarozó az áru rakodását végzi. Amennyiben az árut Ügyfél szállítja, az esetben a kárveszély az árunak az Ügyfél fuvareszközére történő felrakásával száll át, amennyiben a felrakást a Szolgáltató végzi. Abban az esetben, ha az Ügyfél, vagy annak megbízottja rakja fel az árut a fuvareszközre, akkor a kárveszély az áru az Ügyfélnek történő átadásával száll át, Szolgáltató székhelyén.
6.3. A Szolgáltató meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást (lásd 5.2 pont) nem áll módjában vállalni. A jelen pontban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem kötelezik, a várható szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel. Az Ügyfél köteles az áru átvételére a megrendelés visszaigazolásában jelzett vagy a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával egyeztetett időben. Amennyiben Ügyfél az általa megrendelt áru(ka)t nem veszi át a szállítás időpontjában, az esetben Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni, illetve a szerződésszegésből eredő kárát érvényesíteni.
6.4. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a megadott szállítási határidőt vagy napot, akkor telefonon vagy e-mailben az Ügyfelet tájékoztatjuk.
6.5. A Webáruházban megrendelt termékeket (szolgáltatásokat) a Szolgáltató az Ügyfélnek az e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
6.6. Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot ellenőrizni, annak külsőleg sértetlenségéről meggyőződni és az átvételi elismervényt aláírni. Amennyiben külsérelmi nyomok nem találhatók a csomagon, a futárszolgálat alkalmazottja nem kötelezhető tételes átvételre, kivéve, ha a fuvarlevélen feltüntetésre került ez a szolgáltatás. (Alapvető esetben nem ilyen formában történik a kiszállítás). Amennyiben az Ügyfél bármilyen sérülést tapasztalna a csomagon külsőleg, a szállítmányozó cég alkalmazottja az Ügyfél kifejezett kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni az esetleges sérülésekről. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség, de csak a jegyzőkönyv felvétele mellett indítható meg a kártérítési igény. Amennyiben az Ügyfél figyelmetlenségéből eredően elmarad a tételes átadás és a jegyzőkönyv felvétele (nem jelzi a csomag külső sérülését a szállítmányozó felé az átadás időpontjában), utólagosan hiányosságokra, sérülésekre vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A szállítmányozónak csak az átadás időpontjában áll módjában elfogadni a csomag sérülésére vonatkozó reklamációt. Utólagos reklamációra nincs lehetőség. Kérjük amennyiben az átadáskor bármilyen nézeteltérés alakul ki a vásárló és a csomagot kézbesítő futárcég alkalmazottja között, hívják ügyfélszolgálatunkat a helyzet rendezése érdekében. Kérjük, a csomag átvételekor vessék össze a számlán található és a csomagban található tételeket és mennyiségüket. Bármi nemű eltérés esetén hívják ügyfélszolgálatunkat.
7.1. Kellékszavatosság
7.1.1. Ön a termék hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.
7.1.2. Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
7.1.3. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
7.1.4. Felhívom a figyelmét, hogy Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
7.1.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Mobil és Laptopshop Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
7.2. Termékszavatosság
7.2.1. Felhívom a figyelmét, hogy a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
7.2.2. Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 7.1.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
7.2.3. Tájékoztatom, hogy a termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
7.2.4. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
7.2.5. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
7.2.6. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Jótállás
7.3.1.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A jótállást csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul küldi vissza. A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
7.3.2. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
7.3.3. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7.3.4. A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
8.1. Elállási jog
8.1.1. Ön a termék átvételétől számított 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést.
8.1.2. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (akár postán, akár telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címekre: (postacím: 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos utca 82., e-mail: info@mobileslaptop.hu ). Ebből a célból felhasználhatja az oldalunkon található elállási nyilatkozat mintát is (http://www.mobileslaptop.hu/sites/default/files/elallas.pdf) vagy benyújthatja az elállási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát is elektronikus formában. Ha Ön emellett dönt, az elállás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.
8.1.3. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 8.1.1. pontban megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
8.2. Az elállás joghatásai
8.2.1. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
8.2.2. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
8.2.3. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
8.2.4. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
8.2.5. Az elállási jogról részletesebben a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben lehet olvasni, mely hatályos állapotban itt érhető el.
9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
9.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
9.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
9.4. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
9.5. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. A weboldalon feltüntetett árak, képek, leírások, műszaki adatok kizárólag tájékoztató jellegűek a termék szélesebb körű megismerésére szolgál. Webáruházunkban történő vásárlás esetén elsősorban azt feltételezzük, hogy vevőnk az általa kiválasztott terméket már ismeri és az interneten keresztül történő megrendelés esetén a kiválasztott termék megrendelésével időt, pénzt és fáradságot takarít meg. Az oldalon lévő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk! Hiba, elírás esetén a gyártó, illetve a beszállító adatai érvényesek. Utóbbi esetben kezdeményezzük a kapcsolatfelvételt, szükség esetén töröljük megrendelését.
10.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
10.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
10.4. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Az illetékes kormányhivatalok listája a https://www.kormanyhivatal.hu oldalon elérhető.
Békéltető testület.
A társaságot a békéltető testületi eljárásban való együttműködési kötelezettség terheli. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
11.1. Webáruházunk adatvédelmi tájékoztatója itt érhető el: http://www.mobileslaptop.hu/sites/default/files/adatvedelmi_nyilatkozat.pdf
12.1. Azzal, hogy Ön belép a http://www.mobileslaptop.hu oldalra, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója, vagy megrendelője a webáruháznak és a honlapnak.
12.2. Az Mobil és Laptopshop Kft. fenntart minden, a weboldal bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A weboldalhoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.
12.3. Előzetes írásos hozzájárulás nélkül tilos a weboldal egészének vagy részeinek (szöveg, grafika, fotó, audio- vagy videoanyag, adatszerkezet, struktúra, eljárás, program stb.) feldolgozása és értékesítése. A weboldal tartalmának egyes részeit - kizárólag saját felhasználás céljából - merevlemezére mentheti vagy kinyomtathatja, de ebben az esetben sem jogosult a lap így többszörözött részének további felhasználására, terjesztésére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, kereskedelmi forgalomba hozatalára. A weboldalon található dekorációs elemekre (például háttér, kosár) GPL licenc vonatkozik.
12.4. Az Mobil és Laptopshop Kft. oldalai teljes egészében szerzői jogvédelem alatt állnak, azokból bármely részt kivágni, a megcsonkított részt pedig nyilvánossághoz bármely módon újraközvetíteni tilos. A weboldalon található dekorációs elemekre (például háttér, kosár) GPL licenc vonatkozik.
12.5. A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. Az Mobil és Laptopshop Kft. követelheti a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését.
12.6. Az Mobil és Laptopshop Kft. pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal.
Szeged, 2018. január 19.
Jelen dokumentum nem kerül iktatása, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik. A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alább megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a weboldalon és pdf formátumban letölthető a http://www.mobileslaptop.hu/sites/default/files/altalanos_szerzodesi_feltetelek.pdf címről
1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. Szolgáltató adatai:
Cégnév: | Mobil és Laptopshop Kft. |
Székhely: | 6600 Szentes, Vajda-telep 12. |
Cégjegyzékszám: | 06-09-018712 |
Bejegyző Bíróság: | Szegedi Törvényszék Cégbíróság |
Adószám: | 23889833-2-06 |
Számlaszám: | 51700090-10022300 (HUF) |
Képviseli: | Galgóczi Péter |
Telefon: | +36/20-372-9292 |
E-mail cím: | info@mobileslaptop.hu |
Tárhely-szolgáltató adatai: | ITC Kft. 6726 Szeged, Fő fasor 52. www.itcrendszerhaz.hu, e-mail: office@itcltd.hu |
1.2. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a http://www.mobileslaptop.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal, Webáruház) található elektronikus piactéren keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató.
1.3. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.4. A Webáruház szolgáltatásait valamennyi, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet, valamint természetes személy jogosult igénybe venni, amennyiben a Webáruházban érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1.5. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.
1.6. A jelen szabályzat 2015. december 15. napjától visszavonásig hatályos. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt legkésőbb 14 nappal korábban a weboldalon közzéteszi. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.
1.7. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Ez nem vonatkozik a dekorációs elemekre (például: háttér, kosár), ugyanis azoknak GPL licencük van, így szabadon letölthetőek, terjeszthetőek.
1.8. Ügyfélszolgálat
Helye: 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos utca 82.
Nyitvatartási ideje: hétfő - péntek: 09:00-12:00, 13:00-18:00
Telefon: +36/20-372-9292
Internet cím: http://www.mobileslaptop.hu
E-mail: info@mobileslaptop.hu
2. Regisztráció
2.1. Regisztráció: A vásárlás, valamint a Szolgáltatások igénybevételnek feltétele a regisztráció. A Felhasználó lehet, minden korlátlanul cselekvőképes, természetes és jogi személy, aki vagy amely szabályosan regisztrál, illetőleg a megrendelés előtt elfogadja a www.mobileslaptop.hu internetes oldalra vonatkozó, mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételeit. A mindenkor hatályos ÁSZF elfogadását jelenti a regisztrálás, illetve a regisztrálás után végzett bármely cselekmény, amely a www.mobileslaptop.hu oldalon való részvételt jelenti. Az oldal tetején található „Regisztráció” gombra kattintva, az adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. A www.mobileslaptop.hu oldalon valós kereskedelmi ügyletek folynak, így a tagság feltétele minden kötelező rovat valósághű kitöltése. Az adatok arra szolgálnak, hogy létrejött vásárlás esetén, a Felhasználó azonosítható legyen a másik fél számára.
2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után lehetősége van az Ügyfélnek, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. A Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3. Megvásárolható termékek köre
3.1. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Az árváltozás jogát fenntartjuk.
3.2. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató a weboldalon teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció feltételeiről. A kedvezménnyel rendelkező Ügyfelek, a rájuk vonatkozó kedvezményekre természetesen Interneten keresztül történő vásárlás esetén is jogosultak. A termékek mellett a "Kedvezményes ár" oszlopban az aktuális sorengedménnyel csökkentett bruttó ár jelenik meg. A sorengedmény kialakítása és megadása a Szolgáltató kizárólagos joga. Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani sorengedmény rendszerét.
4. Rendelés menete
4.1. A főoldal jobb oldali részén található „kategóriák” nevű blokkban választhatja ki a megtekinteni, megrendelni kívánt termék csoportot, rá klikkelve megtekintheti a termék csoportokhoz tartozó alcsoportokat. Az alcsoportok képére nevére klikkelve megtekintheti az alcsoportokban található termékek teljes választékát.
4.2. A kiválasztott termékre klikkelve, megtekintheti a nagyméretű képeket a termékekről, a termék leírását, megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget. Ezt követően a "kosárba" nevű ikonra kattintva megrendelheti a terméket, termékeket.
4.3. Vásárláskor körültekintően válassza ki a kívánt terméket, a termék leírások, képek segítséget nyújtanak a termék alaposabb megismerésében, majd a "kosárba" ikonra kattintva bekerül kosarába a megrendelni kívánt tétel. Amennyiben több tételt kíván megrendelni, akkor a kosár tartalmának megjelenését követően térjen vissza a termékek közé és válasszon további terméket.
4.4. Amikor a terméke(ke)t kiválasztotta és kosárba helyezte, a fent lévő „Kosár” menüben megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége és bruttó ára. Ebben az esetben lehetősége van még mennyiséget módosítania a „Módosítás” gombra kattintva. Tételt törölni az egyes termék megnevezések végén található kis szemetes kosár ikonra kattintva lehet.
4.5. A személyes adatainak megadása után a rendelés feladásához nyomja meg a tovább gombot és válasszon a fizetési lehetőségek közül.
4.6. Fizetési feltételek: a szállítási mód kiválasztása után a rendszer az alábbi opciókat kínálja fel
4.6.1. Üzletünkben – a Szolgáltató egyik üzletében, a termék(ek) átvételekor történik meg a fizetés.
4.6.2. Utánvét – kiszállítás után, a termék(ek) átvételekor történik meg a fizetés.
4.6.3. Előreutalás (személyes átvétel és kiszállítás esetén is igénybe vehető, számla alapján történő előre utalással) A termékek átadására és feladására csak az összeg bankszámlánkra történő beérkezte után van lehetőség.
4.6.4. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "bankkártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát és lejárati dátumát megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron, Eurocard/MasterCard és Maestro típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
4.6.5. Üzleteinkben bankkártyával - Azok a vásárlók, akik az árut üzletünkben veszik át, választhatnak bankkártyás fizetési módot is. Ebben az esetben az áru átvételekor mobil kártyaolvasó terminál segítségével fizetheti ki megrendelése ellenértékét üzletünkben. Elfogadott bankkártyák: VISA, Electron, EC/MC és Maestro. Az alábbi kártyákat fogadjuk el:
4.6.6. Amennyiben Ön bankkártyás fizetési módot választott, akkor a megrendelés megerősítése után a rendelés befejezése című oldalon a "Rendelés fizetése" feliratú gombra kattintva tudja az online fizetést elindítani. Ez esetben Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
4.7. A megrendeléseket Magyarország teljes területén futárszolgálattal szállítjuk ki, de lehetőség van személyes átvételre is.
4.7.1. Személyes átvétel üzletünkben: bármely üzletünkben átvehetőek a termékek
4.7.2. Futárszolgálat
4.8. A megrendelés elküldését követően Ön egy visszaigazoló e-mailt kap (a regisztrációnál rögzített címre), amelyben a Szolgáltató tájékoztatja a megrendelt termékekről, illetve a fizetési és szállítási információkról.
4.9. A megrendelés állapotát bejelentkezést követően a Fiók->Rendelések menüpontban követheti nyomon a webáruházban.
4.10. Amennyiben a Társaság visszaigazolása az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
4.11. Az adatbeviteli hibák javítására lehetőség van a szolgáltató megrendeles@mobileslaptop.hu email címére elküldött üzenetben.
4.12. A megkötött szerződés utólag nem hozzáférhető.
5. Rendeléssel, szállítással és átvétellel kapcsolatos információk
5.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk termékoldaláról (a termékkategóriákon belül listázásra kerülő termékeknél a „Részletek” gombra kattintva), illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk az 1. pontban megadott elérhetőségeken készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze Ügyfélszolgálatunknál és pótoljuk.
5.2. A Szolgáltató a 12 óra előtt leadott megrendeléseket még aznap, a 12 óra után leadott megrendeléseket másnap adja át a futárszolgálatnak. A futárszolgálat a következő munkanapon szállítja a megrendelt termékeket. Készpénzes vásárlás esetén a termékeket bármelyik üzletünkben átveheti. Nagyobb mennyiség, futárszolgálaton keresztül nehezen, vagy nem szállítható áru esetén egyéb helyszínre, a saját szállítóeszközzel történő kiszállítás egyedi megegyezés tárgyát képezi. Ilyen esetekben keresse mindig a Webáruház ügyfélszolgálatát. Pénteki napon délután 12 óra után, ünnepnapokon, hétvégén leadott rendelések feldolgozása és visszaigazolása csak a következő feltüntetett munkanapon történik meg. Ünnepnapokon és hétvégén az ügyfélszolgálat csak e-mailen érhető el, válaszolni csak a feltüntetett első munkanapon tud. Személyes átvétel esetén az üzletben jelezze az eladó felé, hogy webes rendelésért jött, ezeket a rendeléseket mindig külön bizonylaton tudjuk kezelni, ahhoz a helyszínen plusz tételeket hozzáírni nem tudunk. A pluszban felmerülő rendeléseket külön bizonylaton kezeljük, az esetleges visszavételeket is.
5.3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat vásárlási szándékától.
5.4. A megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Partnertől és csak akkor fogadja el, ha a Partner a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Partner valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót a Partner által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. (lásd ÁSZF 2.3. pontja)
5.5. A Partner a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
5.6. Vis major, mint például háborús események, természeti katasztrófa, sztrájk, üzemzavar, hatósági intézkedések, foglalás, vágányzár, beszállítók okozta termeléskiesés bekövetkezése esetén a Szolgáltató mentesül a szállítási kötelezettség és a szerződés szerinti szállítási határidő betartása alól. Ilyen esetben mindent elkövetünk, hogy a szállítást a lehető legrövidebb időn belül folytatni tudjuk.
5.7. Általános Kiszállítási díjak:
Royal-Futár:
+361/216-3606 +36-20/30/70-216-3606
E-mail: ugyfelszolgalat@royal.hu
Csomag nyomonkövetés:
Royal-futár
Kis csomag esetén a szállítási díj: 1500 Ft (bruttó)
Szállítási ideje: Készleten lévő terméknél, a csomag feladásától számított 1 munkanap.
Nem készleten lévő terméknél e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.
Mit nevezünk kis csomagnak?
Kis csomagnak a háztartási kisgépeket, a 40 kg alatti bruttó súlyú és kis terjedelmű termékeket.
Pl: telefonoktól a vízforralókon át a kisebb tévékig.
Nagy csomag esetén a szállítási díj: 3000 Ft (bruttó)
Szállítási ideje: Készleten lévő terméknél csomagfeladástól számított 2 munkanapon belül. Nem készleten lévő terméknél e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.
Mit nevezünk nagy csomagnak?
Háztartási nagygépeket, és a 40 kg –ot meghaladó készülékeket pl: mosógép, mosogatógép, szárítógép, hűtő, fagyasztó, 32" feletti tv.
A szállítási díj egy címre és maximum 3 termékre vonatkozik.
Ha a rendelt termékek száma 3-nál több, akkor kérje ügyfélszolgálatunktól egyedi szállítási ajánlatunkat!
Nagy csomag esetén a futárszolgálat felkeresi Önt a szállítás pontos időpontja miatt.
6. A megrendelések feldolgozása és a teljesítés
6.1. A 12 óra előtt leadott megrendeléseket még aznap, a 12 óra után leadott megrendeléseket másnap kapja meg a futárszolgálat. A futárszolgálat a következő munkanapon szállítja a megrendelt termékeket.
6.2. A Webáruházban kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Partnernek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő (Partner által a megrendelés során megadott) szállítási címre (lásd 5.2 pont) szállítja ki. A megrendelt terméket az Ügyfél előzetes jelzés (e-mail vagy telefon) alapján - személyesen is átveheti bármelyik üzletünkben. Amennyiben a megrendelt árut Szolgáltató szállítja ki az Ügyfél részére, az esetben a kárveszélyviselés az Ügyfél telephelyén, vagy az általa meghatározott átadási helyen az áru átadásával száll át az Ügyfélre. Az áru rakodása mindenkor annak a félnek a veszélyére történik, aki, vagy akinek a megbízásából a fuvarozó az áru rakodását végzi. Amennyiben az árut Ügyfél szállítja, az esetben a kárveszély az árunak az Ügyfél fuvareszközére történő felrakásával száll át, amennyiben a felrakást a Szolgáltató végzi. Abban az esetben, ha az Ügyfél, vagy annak megbízottja rakja fel az árut a fuvareszközre, akkor a kárveszély az áru az Ügyfélnek történő átadásával száll át, Szolgáltató székhelyén.
6.3. A Szolgáltató meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást (lásd 5.2 pont) nem áll módjában vállalni. A jelen pontban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a Szolgáltatót nem kötelezik, a várható szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel. Az Ügyfél köteles az áru átvételére a megrendelés visszaigazolásában jelzett vagy a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával egyeztetett időben. Amennyiben Ügyfél az általa megrendelt áru(ka)t nem veszi át a szállítás időpontjában, az esetben Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni, illetve a szerződésszegésből eredő kárát érvényesíteni.
6.4. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a megadott szállítási határidőt vagy napot, akkor telefonon vagy e-mailben az Ügyfelet tájékoztatjuk.
6.5. A Webáruházban megrendelt termékeket (szolgáltatásokat) a Szolgáltató az Ügyfélnek az e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
6.6. Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot ellenőrizni, annak külsőleg sértetlenségéről meggyőződni és az átvételi elismervényt aláírni. Amennyiben külsérelmi nyomok nem találhatók a csomagon, a futárszolgálat alkalmazottja nem kötelezhető tételes átvételre, kivéve, ha a fuvarlevélen feltüntetésre került ez a szolgáltatás. (Alapvető esetben nem ilyen formában történik a kiszállítás). Amennyiben az Ügyfél bármilyen sérülést tapasztalna a csomagon külsőleg, a szállítmányozó cég alkalmazottja az Ügyfél kifejezett kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni az esetleges sérülésekről. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség, de csak a jegyzőkönyv felvétele mellett indítható meg a kártérítési igény. Amennyiben az Ügyfél figyelmetlenségéből eredően elmarad a tételes átadás és a jegyzőkönyv felvétele (nem jelzi a csomag külső sérülését a szállítmányozó felé az átadás időpontjában), utólagosan hiányosságokra, sérülésekre vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A szállítmányozónak csak az átadás időpontjában áll módjában elfogadni a csomag sérülésére vonatkozó reklamációt. Utólagos reklamációra nincs lehetőség. Kérjük amennyiben az átadáskor bármilyen nézeteltérés alakul ki a vásárló és a csomagot kézbesítő futárcég alkalmazottja között, hívják ügyfélszolgálatunkat a helyzet rendezése érdekében. Kérjük, a csomag átvételekor vessék össze a számlán található és a csomagban található tételeket és mennyiségüket. Bármi nemű eltérés esetén hívják ügyfélszolgálatunkat.
7. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
7.1. Kellékszavatosság
7.1.1. Ön a termék hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.
7.1.2. Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
7.1.3. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
7.1.4. Felhívom a figyelmét, hogy Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
7.1.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Mobil és Laptopshop Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
7.2. Termékszavatosság
7.2.1. Felhívom a figyelmét, hogy a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
7.2.2. Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 7.1.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
7.2.3. Tájékoztatom, hogy a termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
7.2.4. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
7.2.5. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
7.2.6. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Jótállás
7.3.1.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A jótállást csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul küldi vissza. A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
7.3.2. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
7.3.3. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7.3.4. A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
8. Elállási Tájékoztató
8.1. Elállási jog
8.1.1. Ön a termék átvételétől számított 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést.
8.1.2. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (akár postán, akár telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címekre: (postacím: 6100 Kiskunfélegyháza Dr. Holló Lajos utca 82., e-mail: info@mobileslaptop.hu ). Ebből a célból felhasználhatja az oldalunkon található elállási nyilatkozat mintát is (http://www.mobileslaptop.hu/sites/default/files/elallas.pdf) vagy benyújthatja az elállási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát is elektronikus formában. Ha Ön emellett dönt, az elállás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.
8.1.3. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 8.1.1. pontban megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
8.2. Az elállás joghatásai
8.2.1. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
8.2.2. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
8.2.3. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
8.2.4. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
8.2.5. Az elállási jogról részletesebben a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben lehet olvasni, mely hatályos állapotban itt érhető el.
9. Vegyes rendelkezések
9.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
9.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
9.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
9.4. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
9.5. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. A weboldalon feltüntetett árak, képek, leírások, műszaki adatok kizárólag tájékoztató jellegűek a termék szélesebb körű megismerésére szolgál. Webáruházunkban történő vásárlás esetén elsősorban azt feltételezzük, hogy vevőnk az általa kiválasztott terméket már ismeri és az interneten keresztül történő megrendelés esetén a kiválasztott termék megrendelésével időt, pénzt és fáradságot takarít meg. Az oldalon lévő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk! Hiba, elírás esetén a gyártó, illetve a beszállító adatai érvényesek. Utóbbi esetben kezdeményezzük a kapcsolatfelvételt, szükség esetén töröljük megrendelését.
10. Panaszkezelés rendje
10.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
10.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
10.4. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Az illetékes kormányhivatalok listája a https://www.kormanyhivatal.hu oldalon elérhető.
Békéltető testület.
A társaságot a békéltető testületi eljárásban való együttműködési kötelezettség terheli. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
11. Adatvédelem
11.1. Webáruházunk adatvédelmi tájékoztatója itt érhető el: http://www.mobileslaptop.hu/sites/default/files/adatvedelmi_nyilatkozat.pdf
12. Szerzői jogok
12.1. Azzal, hogy Ön belép a http://www.mobileslaptop.hu oldalra, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója, vagy megrendelője a webáruháznak és a honlapnak.
12.2. Az Mobil és Laptopshop Kft. fenntart minden, a weboldal bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A weboldalhoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.
12.3. Előzetes írásos hozzájárulás nélkül tilos a weboldal egészének vagy részeinek (szöveg, grafika, fotó, audio- vagy videoanyag, adatszerkezet, struktúra, eljárás, program stb.) feldolgozása és értékesítése. A weboldal tartalmának egyes részeit - kizárólag saját felhasználás céljából - merevlemezére mentheti vagy kinyomtathatja, de ebben az esetben sem jogosult a lap így többszörözött részének további felhasználására, terjesztésére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, kereskedelmi forgalomba hozatalára. A weboldalon található dekorációs elemekre (például háttér, kosár) GPL licenc vonatkozik.
12.4. Az Mobil és Laptopshop Kft. oldalai teljes egészében szerzői jogvédelem alatt állnak, azokból bármely részt kivágni, a megcsonkított részt pedig nyilvánossághoz bármely módon újraközvetíteni tilos. A weboldalon található dekorációs elemekre (például háttér, kosár) GPL licenc vonatkozik.
12.5. A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. Az Mobil és Laptopshop Kft. követelheti a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését.
12.6. Az Mobil és Laptopshop Kft. pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal.
Szeged, 2018. január 19.
Letölthető változat: Általános Szerződési Feltételek